FAQ

Da li imate i maloprodajnu poslovnicu ili samo web shop ?
Imamo maloprodajnu poslovnicu gdje možete doći lično i preuzeti kupljeni artikl ili pogledati i testirati artikle iz našeg asortimana .

Nakon potvrđene narudžbe, koliko je potrebno vremena za isporuku artikla?
Vaša naružba se realizuje istog dana kada nam se javite putem telefona i ostavite vaše podatke, što znači da je vaša narudžba realizovana u roku od 12 sati i u 24 sata dostavljena.

Kakva je procedura ukoliko naručeni artikl nije trenutno dostupan ?
U tom slučaju kontaktirat će vas neko od naših djelatnika u što je moguće kraćem roku i zatim realizirati isporuku, najčešće u roku od 10 dana.

Mogu li platiti pouzećem ?
Da, možete platiti pouzećem i to je način na koji naša firma vrši isporuku u 90% slučajeva. Postoje kompanije koje rade dostavu za nas ili nekada to uradimo lično mi.

Što spada u 12 mjesečnu garanciju ?
Garancija je na hardver uređaja a to znači da 12 mjeseci imate garanciju ukoliko dođe do prestanka rada ekrana, zvučnika, tastature, USB ulaza, SD čitača kartica, WiFi kartice i drugih komponenata čime opravdavamo dato nam povjerenje.

Obavlja li servis zamjenu unutar jamstvenog roka ?
Servis obavlja zamjenu unutar jamstvenog roka samo u slučaju da je uređaj nemoguće popraviti i onda vam se uručuje potpuno nov uređaj.

Šta da radim, čitac kartica ne prepoznaje karticu ?
Ugasite uređaj, izvadite karticu pa ju ponovo umetnite i upalite uređaj, ukoliko nakon paljenja uređaj nije prepoznao karticu probajte pronaći istu karticu od prijatelja i provjeriti da budete sigurni da nije slučajno do kartice problem.

Ukoliko ste sigurni da do kartice nije problem onda je potrebno da nam se obratite i naši serviseri će vam uraditi reklamaciju u što kraćem mogućem roku.

Koliko se zadržava artikl na servisu ?
Artikl po preuzeću se servisira u roku od 3 dana tako da vam je dostupan u vrlo kratkom roku.

Koje su vam informacije potrebne prilikom prijave kvara na uređaju ?
Apsolutno sve, što detaljnije opišete probleme koje imate na uređaju vaš će uređaj biti brže servisiran, a takođe je poželjno da ostavite i vaš broj tel. uz artikl za koji imate reklamaciju.

Nakon primljenog uređaja sa servisa moji podaci su izgubljeni/izbrisani, zašto ?
Zavisno od prirode kvara, tj. ukoliko je moguće prebaciti vaše podatke u novi uređaj mi ćemo ih sačuvati, svakako Vam savjetujemo da sve podatke sačuvate tj. uradite samostalno backup – memorisanje podataka kod kuće.

Kolko je Promedia zastupljena tj. poznata ?
Veliki trgovački lanci posluju s nama poput firmi Bingo, Interex, Konzum, Tuš kao i mnoge druge radnje elektronske opreme. Ovaj podatak daje vam do znanja koliko smo poznati u svakom gradu u BiH, tako da ste uz nas sigurni.

 
 
© Promedia | Vojvode Putnika 61, 71123 I.Sarajevo | Telefon: +387/ (0)57 340 166 | Email: office@promedia.ba